יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

הצצה חדשה!

היי לכולם!
לאחרונה פולו פרסם הצצה חדשה!הנה ההצצה מתורגמת:
היי פינגווינים,
מי מתרגש ממסיבת ג'אם הקיץ?אני יודע שאני.
תתכוננו, המסיבה הזו הולכת להיות מפוצצת!
הנה הצצה:


ניתוח הסרטון:

הסרטון מתחיל כשרואים את פולו, נינג'ה ודופ' יושבים בבקתת הדיג.
פולו אומר:"אני משועמם..."


ודופ' אומרת:"הלוואי שהיה קיץ!!"


ואז רואים שנינג'ה נרדם, וחולם חלומות מאוד מעניינים...



בחלומו הכיפי של נינג'ה, פולו נינג'ה ודופ' מתגלשים במורד מגלשות מעץ!המקום כנהרה מגרש הכדורגל.


אחר כך רואים את נינג'ה ופולו נוהגים באופנוע ודופ' רודפת אחריהם וצועקת:"חכו לי!"המקום כנהרה חדר מיוחד למסיבה או משחק מיוחד למסיבה.



עכשיו רואים את פולו עומד ליד משקולת, ואומר:"משקולות גדולות..." ונינג'ה משלים את המשפט:"...מתקנות שרירים!".אין צורך לומר שדופ' מקיאה.המקום כנהרה המפרץ, הפלאזה או הרשת חנויות.



פולו, דופ' ונינג'ה יושבים ליד המדורה ופולו אומר:"לספר ספורים מפחידים."המקום הוא כנהרה המפרץ או מקום מלחמת השלג.



ואז פולו מבהיל את האחרים

ובינתיים...



מגניב!
מה אתם חושבים על המסיבה?תכתבו בתגובות!
yakob2002

תגובה 1:

  1. שלום אני uri2000 מהבלוג העולם המדהים של הפינגווים ורציתי לשאול אם אתם חברי הבלוג עולמו של קלאב פינגויון רוצים ולבוא למסיבת הקיץ שלי מחר אם כן הנה קישור להזמנה:http://worldcp111115.blogspot.co.il/2013/08/blog-post.html

    השבמחק

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!