יום רביעי, 24 באפריל 2013

קלאב פינגווין לאייפד

היי!
קלאב פינגווין כתבו שבקרוב תצא האפליקציה של קלאב פינגווין לאייפד שיקראו לה: "הפינגווין שלי". 
אני יראה תמונה של האפליקציה ונתחיל לנתח אותה:

הדבר הראשון הבולט זה שהשחקן זה ספייק הייק! (חח)
אוקיי אז רואים כמה משחקים של קלאב פינגווין כמו משחק הדייג ועוד....
גם יהיה סירטונים כי כתוב למטה videos (סירטונים).
תוכלו לראות גם את הבלוג של קלאב פינגווין כי כתוב blog (בלוג).
גם תוכלו לראות אתכם שזה ברור כי כתוב me (אני) אבל זה ברור כבר בלי שאני יגיד את זה......
גם תוכלו לראות את החברים שלכם כי כתוב friends (חברים).
אבל לא הבנתי מה זה הסושי שליד ספייק הייק.....
תכתבו בתגובות מה אתם חושבים שהסושי הזה ואת הדבר הכי הגיוני שתכתבו בפוסט הבא אני יכתוב את מה שהוא/ היא כתב/ כתבה.

זה הכל בינתיים.

וגם הצעה שלי תתכוננו למחר..... כי מחר מסיבת גיבורי העל של מארוול תתחיל!!!!

ממני אילן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!