יום שני, 6 במאי 2013

הכפפות של המסיבה

היי!
אילן כאן!
קודם כל רציתי להגיד שאני כותב את הפוסט מהאייפוד שלי כי אני לא בבית אז תסלחו אם יש לי שגיאות כתיב כי המקלדת באייפוד לא תמיד כותבת נכון.
אבל לעניין שלנו, ראיתי שעדיין לא עשו פוסט על הכפפות של המסיבה אז אני יעשה את זה אז הנה הפוסט:
אז דבר ראשון הנה תמונה של הכפפות (לא כולם, כל יום אני יעשה תמונה אחרת עם הכפפה שנוספה):



מה שמסומן בשחור זה הכפפות שיש בינתיים, כל יום יהיה כפפה חדשה אז כל יום אני ישנה תמונה ויוסיף מידע על הכפפה שנוספה, אז הנה המידע על הכפפות שנוספו:
הכפפה הכתומה: הכפפה מחזירה לקדמותו את מה שהתפוצץ.
הכפפה הצהובה: הכפפה יורה ברק שמפוצץ דברים.
הכפפה הכחולה: הכפפה יורה מים אבל הם גם מפוצצים.
הכפפה האדומה: הכפפה יורה אבנים עם אש שמפוצצים דברים.
הכפפה הסגולה: יורה עיגולים סגולים שמפוצצים (דומה לטלפתיה).
הכפפה האדומה עם האש:יורה כדור אש שמפוצץ דברים.
הכפפה התכלת: היא יורה כדור כחול שכשפוגע במשהו הוא הופך לקרח שמפוצץ.
הכפפה הסגולה: מעלה אבנים מהרצפה ואז מחזיר אותם לאדמה.

אלו כל הכפפות שיהיו!

ממני אילן 

2 תגובות:

  1. קודם כל יש פה טעויות על הכפפות
    הכפפה הסגולה היא כמו טלפתיה שהורסת דברים
    והכפפה האחרונה זה קריסטלים או אבנים
    שבאים מהאדמה ואז תוקפים את הפינגווין או משהו אחר
    ולא חוזר לאדמה
    ואומרים אלו הכפפות שהיו ולא יהיו!
    אז תודה על ההקשבה ומקווה שזה יתוקן!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן אבל לגבי הכפפה האחרונה הכחולה זה יורה משהו כחול ואז כזה פוגע זה הופך לקריסטלים.
      ולגבי הכפפה הסגולה אתה צודק, זה יתוקן.

      מחק

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!